ثبت نام کنکور سراسری

بر خلاف سال های قبل که دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در آذر ماه ارائه می شد امسال جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 در مرداد ماه توسط سازمان سنجش اعلام گردید.


اعلام زود هنگام دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 سازمان سنجش به دلیل تغییرات بسیارزیادی است که در جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 اعمال شده است. بنا به دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد درکلیه رشته ها اعم از دانشگاه های دولتی (روزانه، شبانه، پردیس، غیر انتفاعی، پیام نور، غیر انتفاعی ) و دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ارشد 97 باید شرکت نمایند. شرایط پذیرش دانشگاه ها، سهمیه های موثر در قبولی متقاضیان، نحوه و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 هنوز اعلام نشده و در دفترچه ای که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 توضیع می شود اعلام می گردد. در ادامه این مقاله شما می توانید شرایط اولیه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 97، تمام رشته های و مواد امتحانی آزمون هر کدام را مشاهده فرمایید.


برای اطلاع از بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته خود، مواد امتحانی و تغییراتی که در کنکور کارشناسی ارشد در سال 97 اعمال شده است می توانید با کارشناسان ما در این زمینه از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

بر مبنای دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کارشناسی ارشد 97 که در 11 مرداد ماه اعلام شد متقاضیان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 باید دارای یک شرایط اولیه باشند که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 در ادامه توضیح داده شده است

1ـ تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 هستند می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند.


2ـ دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی با یک شرایط می توانند در آزمون کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند.


3ـ مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی می توانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1397) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال 1397) خواهد بود.


4ـ پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال 1396 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند در صورتی که در آزمون سال 1397 شرکت نمایند حق انتخاب رشته‌های دوره روزانه را نخواهند داشت.


5ـ تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی یک دفترچة سوال و یک پاسخنامه دریافت خواهند کرد.


6- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد 1350)، طراحی شهری (کد 1351)، معماری (کد 1352)، نمایش عروسکی (کد 1356)، هنرهای نمایشی و سینما (کد 1357)، هنرهای تصویری و طراحی (کد 1358)، هنرهای موسیقی (کد 1360)، طراحی صنعتی (کد 1362)، طراحی پارچه و لباس (کد 1364) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه به تراز و رتبه کنکور کارشناسی ارشد 97،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده باشند و فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد 97 را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/ تشریحی/ پروژه به عمل خواهد آمد این بدین معنی است که کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته های نام برده شده به صورت نیمه متمرکز می باشد.


7- سایر شرایط و ضوابط در دفترچة راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) درج خواهد شد.


8- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 که در زمان ثبت‌نام منتشر می‌گردد) می‌تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام نمایند.


مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام رشته ها

مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 همان دروسی است که در آزمون کنکور کارشناسی ارشد 97 مطرح می گردد. مواد امتحانی که کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام رشته ها بر روی لینک زیر کلیک کنید. با توجه به تغییرات زیاد مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 اکثر رشته ها برای موفقیت در کنکور توصیه می کنیم که حتما قبل از شروع کردن درس خواندن برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97 حتما مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 را به صورت کامل بررسی نماید. برای دانلود جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


دانلود دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97


برای اطلاع از بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته خود، مواد امتحانی و تغییراتی که در کنکور کارشناسی ارشد در سال 97 اعمال شده است می توانید با کارشناسان ما در این زمینه از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


منبع: دانلود دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ق.ظ
  • علی گیلانی

نظرات  (۱)

  • علی سنایی
  • انجام پایان نامه ارشد گرافیک

    انجام پایان نامه رشته گرافیک

    انجام پایان نامه ارشد گردشگری

    انجام پایان نامه کارشناسی ارشد گرافیک

    انجام پایان نامه لیسانس

    انجام فصل 4 پایان نامه لیزرل

    انجام پایان نامه میدان انقلاب

    انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

    انجام پایان نامه مهندسی نفت

    انجام پایان نامه مهندسی برق

    انجام پایان نامه مکانیک در شیراز

    انجام پایان نامه مهندسی عمران

    انجام پایان نامه نرم افزار

    انجام پایان نامه نقشه برداری

    انجام پایان نامه نویسی

    انجام پایان نامه نی نی سایت

    انجام پایان نامه نقاشی

    انجام پایان نامه نانو الکترونیک

    انجام پایان نامه نانو

    انجام پایان نامه ارشد نرم افزار

    انجام پایان نامه ارشد نقشه برداری

    انجام پایان نامه و مقاله

    انجام پایان نامه و مقاله تهران

    انجام پایان نامه و مقاله پزشکی

    انجام پایان نامه و شبیه سازی

    انجام پایان نامه و پروپوزال تربیت بدنی

    انجام پایان نامه های دانشجویی

    انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد

    انجام پایان نامه هنر

    انجام پایان نامه هوش مصنوعی

    انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک ( تبدیل انرژی)

    انجام پایان نامه همدان

    انجام پایان نامه های دکترا

    انجام پایان نامه های مهندسی شیمی

    انجام پایان نامه هوافضا

    انجام پایان نامه یزد

    انجام پایان نامه ارشد در یزد

    انجام پایان نامه ارشد شریف یار

    انجام پایان نامه موسسه شریف یار

    انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در یزد

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی